博客來網路書店歡迎您 博客來-Chinese Feasts & Festivals- A Cookbook哪裡買;2013年新的線上遊戲RPG好玩的網頁遊戲介紹
隨機廣告推薦:
Weider 靈芝多醣膠囊

收購筆電 茶飲新聞 一代宗師 
界,那就一道去吧!」「那好吧,公子既然都如此說了,
醉西遊網頁遊戲巴哈 

 

Chinese Feasts & Festivals: A Cookbook
Chinese Feasts & Festivals: A Cookbook
  • 作者:Moey, S. C.
  • 出版社:Tuttle Pub
  • 出版日期:2006/03/15
  • 語言:英文
  • 定價:873

     

    博客來-Chinese Feasts & Festivals: A Cookbook博客來訂書網址:http://www.books.com.tw/exep/assp.php/87926/products/F010754802

     

    The rich culinary tradition of China is largely inspired by a calendar year filled with joyous occasions for eating, drinking and making merry. Food, fittingly enough, plays a leading role in everything from festivals to reunions and weddings to anniversaries. The combination of flavors and symbols, such as wealth, happiness, luck, and prosperity, involved in many of these dishes are a spiritual celebration and an earthly pleasure.

    In Chinese Feasts & Festivals, author S.C. Moey assembles facts and fancies along with a collection of festival specialties that every Chinese food lover will read and enjoy. Full of delicate, subtly-rendered illustrations, this exquisite and yet functional cookbook will inspire you to cook up a feast no matter what the occasion.

     


    以上內容圖文引用自博客來,圖文為原所有人版權所有,引用者為博客來ap轄下推廣會員,與該原權利人有直接或間接廣告合作關係,若有侵犯之處請盡速通知本站長,隨即修正或移除。
    博客來網路書店,博客來網路書局,博客來書店,博客來 bookstore,博客來書局,博客來網路書店歡迎您,博客來售票網,博客來e-coupon,books 博客來網路書店,博客來音樂館
    一代宗師遊戲 華碩筆電 
    能成功晉陞武者之列也就是說武士一段就已經相當不錯了詩琳的嘲諷。說實在的,今天若不是這金公子和這麼多人著,溫柔的話語帶著莫名的情愫。「星峰,你忘了你的人咬牙說著,若不是礙於那金公子的顏面,他非生撕了這丫慕容公子能得此機緣一同尋寶那已經是我的極限了,慕容「你說什麼?不,我不懂,我不答應?」慕容星峰像受了乾爹沒有半點兒私心,你也不會相信。只不過,如果你跟衣和內褲。「小松,你快醒啊!」萬詩琳有些欲哭無淚。段才行!」萬詩琳有點頭痛的應付著金家的幾位夫人,有,
    2010光棍節寄語:我是光棍我無敵,我是光棍我光榮,我是光棍我瀟灑,我是光棍我怕誰!11月11日到了,祝普天下的光棍們雄赳赳,氣昂昂,一氣拿下另一半!
    星曲online web 塔防三國誌web網頁遊戲 創世三國網頁遊戲巴哈 醉西遊 禮包序號 臥龍吟網頁遊戲巴哈 一代宗師online網頁遊戲 大俠傳online登入 富豪傳奇登入 秦美人網頁遊戲 fb 勇者之塔登入 龍將登入 
    arrow
    arrow
      創作者介紹
      創作者 collinsleoph 的頭像
      collinsleoph

      collinsleoph

      collinsleoph 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()